Training

Gratis advies nodig?
Wij helpen je graag verder!

  1. Stel hier jouw vraag*
    Gelieve een boodschap in te vullen
  2. Naam*
    Gelieve uw naam in te vullen
  3. E-mailadres*
    Gelieve een geldig e-mailadres in te vullen
  4. Ongeldige invoer

Verkoop is topsport…en van topsporters vindt men het normaal dat ze permanent onder begeleiding staan. In veel organisaties leeft echter de perceptie dat verkopers die goed presteren geen opvolging of ondersteuning meer nodig hebben. Niets is minder waar!

B2B verkoop is meer dan verkooptechniek alleen. Inzicht in hoe communicatieprocessen precies werken én een goede taakorganisatie zijn onontbeerlijk. In het verkoopsvak veranderen methodieken, technieken en technologieën bovendien razendsnel. Of het nu gaat om de integratie van CRM, toepassen van consultatieve verkoop of het gebruik van omni-channel communicatie, een verkoopteam moet zich permanent vervolmaken om dagelijks het verschil te blijven maken bij haar klanten.

Voor leidinggevenden ontwikkelen we leadership programma's op maat. Hierbij wordt zowel de focus gelegd op het ontwikkelen van de individuele competenties van de leidinggevende alsook op het verder verfijnen van de teamwerking.

Onze interactieve en pragmatische aanpak, al dan niet gecombineerd met trainingsacteurs en field coaching leveren direct praktisch bruikbare resultaten op voor de deelnemers. Met onze trainingen-op-maat zorgen wij er samen  voor dat de opleidingstrajecten naadloos aansluiten bij de dagelijkse realiteit van de deelnemers.

Individuele opvolging door onze trainers met respect voor de bedrijfscultuur, normen en waarden, zorgt bovendien voor een steile leercurve en een hoge acceptatiegraad bij de deelnemers.

Quote: “Een klant behouden vergt evenveel competenties als er één te maken” (Onbekend)

Quadre-S op Twitter

Facebook

Klanten getuigen

  • “In het ontwikkeltraject rond klantgerichtheid ligt de nadruk vooral op de interactie met onze medewerkers. Hierbij worden zoveel mogelijk raakpunten met de praktijkervaring van de deelnemers getoetst waardoor ze het kader beter begrijpen en kunnen concretiseren. Daarnaast zijn het vooral onze klanten die hier de voordelen van ondervinden door de vele tips en tricks die we meenemen in onze dagelijkse klantgerichtheid. “

    Dimitri Beck
    CEO CCV

Over ons

Passie voor mens en resultaat is onze belangrijkste drijfveer om met onze expertise en ervaring onze klanten te helpen groeien op een rendabele en duurzame manier. We doen dit doelbewust vanuit een kleinschalige organisatie omdat dit volgens ons de beste garantie biedt op kwaliteit en snelheid tegen een correcte prijs. Dit is wat we dag na dag doen om de verwachtingen van onze klanten permanent te overtreffen.

Contact Info

Nieuwsbrief